Veelgestelde vragen
Bezorgen
Onze bestelling worden verzonden met de pakketdienst van Postnl. Deze service levert van maandag tot en met zaterdag.
Bij verzenden kan je kiezen tussen bezorgen op huisadres of afhalen bij een PostNL-servicepunt.
Normaal gesproken worden de pakketten aangeboden op de dag nadat de bevestigingsmail van de verzending is verstuurd. Helaas kunnen de pakketdiensten deze levertijd van één dag niet altijd garanderen, maar in 99% van de gevallen zal dit wel gewoon lukken. Nadat je bestelling is verzonden, is deze hieronder te traceren.
Bestellingen die met iDeal/Bancontact of Paypal worden betaald, zullen wij zo spoedig mogelijk verwerken.
Bij vooruitbetaling kan het langer duren in verband met de overboekingsperiode. Deze bestellingen zullen worden verstuurd nadat de betaling bij ons binnen is gekomen. Dit kan 1 tot 5 werkdagen duren.
Omdat wij op maandag en dinsdag gesloten zijn, kunnen we die dagen niet altijd een bestelling verzenden.
Controleer je adres bij het invullen van de gegevens altijd goed! Zie je in de bevestigingsemail toch dat er een verkeerd afleveradres staat, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of email. Let op! Als je eenmaal de email met bevestiging van verzending hebt gekregen, is je bestelling al verzonden. Dan is het te laat om het adres te corrigeren en zullen we moeten wachten tot het terugkomt. Wij zullen dan contact opnemen als het pakket bij ons terug is en een afspraak maken om het opnieuw te versturen.
Het kan in een uitzonderlijk geval dat er iets niet is goed gegaan met bezorgen. Controleer dan eerst via track & trace deze heb je ontvangen in de e-mail. Mocht hier iets niet kloppen of je hebt geen track&trace code. Neem dan contact met ons op. Dan zullen wij onze uiterste best doen om het op te lossen.
Ruilen & retourneren
Dit is geen probleem. Je kunt binnen 30 dagen na bestelling het product zonder opgaaf van redenen terugsturen.
Bij het retourneren van jouw bestelling, ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten. Wij adviseren om jouw retourzending met een track&trace op te sturen zodat je bewijs hebt van de zending.
Je kunt je bestelling retourneren, mits deze in dezelfde – ongeopende – staat is als ontvangen. Bewaar het verzendbewijs. Dit is jouw retourbewijs. FotoFilmFabriek is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zoekgeraakt zijn en waarbij een verzendbewijs mist.
Bij retouren kun je kiezen tussen het retour ontvangen van de kosten van de geretourneerde producten of een winkeltegoed voor een volgende bestelling.
Via ons retourportaal kan je eenvoudig je bestelling retourneren of neem contact met ons op via [email protected] voor het retourneren van je product.
Dit is geen probleem. Je kunt binnen een 30 dagen na bestelling het product zonder opgaaf van redenen ruilen. Het product moet natuurlijk wel ongeopend en ongebruikt zijn.
Via ons retourportaal kan je eenvoudig je bestelling ruilen of neem contact met ons op via [email protected] voor het ruilen van je product.
We doen ons uiterste best om elke bestelling zo goed mogelijk uit te voeren, maar jammer genoeg gaat het soms mis. In dit geval vragen we om even contact met ons op te nemen. Wij zullen dan ons uiterste best voor doen om te zorgen dat het juiste product alsnog kosteloos geleverd zal worden.
We doen er ons uiterste best aan om alleen de beste kwaliteit producten te verkopen. Als de kwaliteit dus niet voldoende is, willen we dat graag weten en samen met jou een goede oplossing vinden.
Betalen
Bij FotoFilmFabriek zijn er op dit moment 11 betaalmethoden. Dit zijn iDeal, Bancontact, Belfius, KBC, Giropay, Visa, Mastercard, American Express, ApplePay, PayPal en overboeking.
Uitgezonderd PayPal worden onze transacties uitgevoerd door Mollie. Deze naam zul je dus op je afschrijving kunnen tegenkomen.
Betalingen per iDeal, Bancontact, Belfius, KBC, Giropay, Visa, Mastercard, American Express, ApplePay of PayPal komen direct bij ons binnen, zodat de bestelling zo spoedig mogelijk verwerkt kan worden.
Bij betalingen per overboekingen ontvang je zo spoedig mogelijk de betalingsgegevens. De bestelling wordt verwerkt, zodra we de betaling hebben ontvangen. Bij betalingen per overboeking kan het langer duren totdat het geld bij ons is bijgeschreven. Dit kan 1 tot 5 werkdagen duren (afhankelijk van de bank).
Voor bedrijven en (onderwijs)instellingen bieden we de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Voor meer informatie, neem hierover contact op via [email protected]
Bij het plaatsen van je bestelling en indien je bestelling verzonden is, wordt er altijd een automatische mail verzonden, ter bevestiging. Helaas kunnen we niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Controleer daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon.
Beschikbaarheid
Woensdag 10.00 – 17.30 uur
Donderdag 10.00 – 17.30 uur
Vrijdag 10.00 – 17.30 uur
Zaterdag 10.00 – 17.30 uur